عملی را که برخود نمی پسندید برای دیگران تجویز نکنید


خطابم به کشورهای آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه و دیگر کشورهایی از این دست است که توصیه می کنند اسرائیل، پدرخوانده تروریست ها را در ایران مجازات نکند؟
دلیل چنین توصیه ای بسیار روشن است.
چون به کشورهای شما حمله تروریستی در ابعاد پهبادی و موشکی نشده است.
زیرا منافع اندک اقتصادی شما ایجاب می کند که از کیسه ملت اسرائیل و ملت ایران با جمهوری اسلامی مماشات کنید تا‌مبادا دو ریال در کاسبی کردن با تبهکاران اسلامی ضرر کنید.
آیا بهتر و پسندیده تر نیست که در این شرایط، کشور و امنیت شهروندانتان را جای کشور و امنیت شهروندان اسرائیل قرار دهید و بعد تصمیم بگیرید و اسرائیل را به مدارا و خویشتن داری توصیه کنید؟
به زبان دیگر،
اگر بر فرض محال، کوبا به شهرهای ساحلی آمریکا حمله موشکی و پهبادی می کرد، خویشتن داری و مدارا در تصمیم‌ سیاستمداران ِ آمریکا برای مجازات نکردن کوبا جایی داشت؟
یا اگر ایرلند جنوبی و روسیه به کشورهای انگلیس و آلمان و فرانسه حمله موشکی و پهبادی می کرد، این کشورها حاضر می شدند در مقابل ایرلند جنوبی و روسیه مدارا و خویشتن داری کنند؟
بنابراین سعی نکنید فقط برای حفظ جیب هایتان از کشوری که از هر طرف توسط کشورهای آدم خوار و تروریست های سوریه و لبنان( حزب الله) و عراق و یمن و نیز تروریست های حماس و جهاد و پدرخوانده آنها در ایران در محاصره است، بخواهید که با این آدمخواران و تروریست های وحشی برای حفظ منافع شما و قربانی کردن امنیت شهروندانش، مدارا و خویشتن داری کند.
این درخواست نه تنها سخیف و غیر اخلاقی است بلکه در خوش بینانه ترین و محترمانه ترین شکلش سیاست مماشات با جمهوری اسلامی است.
بنابراین سعی نکنید مانع تراشی کنید که سر اختابوس در ایران کوبیده نشود و مجازات نگردد.

احمد پناهنده

فرستادن دیدگاه

Required fields are marked *

*
*