شعار جاوید شاه، شعاری تاریخی و ملی است


آری
این شعار از بطن ِ فرهنگ ِ شاهنشاهی و
تاریخ ایران بر خاسته است که امروز در حنجره های ِ پیر و جوان و زن و مرد و کودک- در تندپبچ ها- فریاد می شود و لرزه به دل و جان ِ بیگانه پرستان در قامت اسلام سیاسی و چپ کمونیستی در همه رنگش و نیز ملامصدقی ها می اندازد.
چرا؟
زیرا تمامی ِ دستاوردهای ِ شکوهمند ایران در عرصه فرهنگ
در تاریخ کشور داری
و تسامح و تعامل و تعادل با همسایگان و ملل جهان
و همچنین رعایت حقوق بشر و احترام به کرامت انسانی و آزادی در نظام شاهنشاهی و بعد پادشاهی بدست آمده است، وگرنه منهای این دست آوردهای شکوهمند ِ پدران و مادران ِ تاریخی ِ شاهنشاهی ما، چه چیزی داریم که بر آن ببالیم و سرمان را بالا بگیریم؟
پاسخ این است که هیچ و باز هم هیچ
امروز هم که کشور ایران در تندپیچ ِ زمان در دست بیگانه پرستان اسلامی اشغال است،
شعار رضاشاه روحت شاد
و در ادامه اش جاوید شاه
ملت ایران و بویژه نسل جوان را به خویشتن خویش ایرانی و پادشاهی اش سنجاق می کند تا دست در دست هم-پایکوبان- در هر اعتراض و خیزشی با این شعارها بگویند ما ایرانی هستیم و از هرنوع بیگانه پرستی چه از نوع اسلامی و چه از نوع کمونیستی اش سر ِ ستیز داریم و اجازه نمي دهیم تاریخ و فرهنگ و تمدن ِ شکوهمند ِ پادشاهی مان را در خدمت بیگانه پرستی، نابود کنند.
زیرا پادشاه و نظام پادشاهی بر عکس نطام های تحمیلی که در خدمت بیگانه پرستی هستند، فقط در خدمت ایران است.
برای همین است که در تاریخ و فرهنگ پادشاهی
خدا و شاه در خدمت میهن مان ایران هستند
بنابراین بیهوده نبود که در کاکل تاریخ و فرهنگ ما. شعار ِ
خدا شاه میهن، چشم ها را نوازش دلپذیر می داد.
یعنی هم خدا به عنوان نیروی معنوی و هم شاه به عنوان نماینده نیروی ِ مادی ایرانیان، در خدمت و حفظ میهن مان ایران بودند و هستند.
با این نگاه بود که داریوش بزرگ هخامنشی با اینکه رفاه و امنیت را در در امپراتوری بزرگ ایرانیان برقرار کرده بود، باز آنجا که ناتوان از حل مشکل دروغ و خشکسالی می شد، دست بسوی اهورامزدا، خدای ایرانی دراز می کرد و در کمال ادب و احترام از اهورامزدا می خواست که سرزمین ایران را از دروغ و خشکسالی نجات دهد.
و همین طور است محمد رضاشاه ایرانساز که هر صبح وقتی از خواب بیدار می شد، اول به آسمان نگاه می کرد که آیا باران می بارد یا نه؟
چون دوست داشت در کنار امنیت و رفاهی که برای ملتش فراهم کرده بود، خدای معنوی ِ ایرانیان به کمک ایران بیاید و کشور را از بی آبی نجاتش بدهد‌.
پس -هر ایرانی- تاکید می کنم هر ایرانی، نه آنهاییکه فقط شناسنانه ایرانی دارند اما در خدمت بیگانه پرستی هستند، باید در هر خیزش و اعتراضی، در کنار شعار ِ
رضاشاه روحت شاد
رضا رضا پهلوی
ای شاه ایران برگرد به ایران
شعار ِ جاوید شاه را با صدای بلند فریاد کند تا گوش بیگانه پرستی کَر بشود.
زیرا
اهورامزدا یا خدای ایرانی
و شاه
نگهبان و حافظ میهنمان ایران هستند

احمد پناهنده

فرستادن دیدگاه

Required fields are marked *

*
*